ALT VÆR VS. VÅTT ... HVA ER FORSKJELLEN?LinkLube Wet er en blanding av voks og oljer med høyere viskositet med en høyere konsentrasjon av voks og korrosjonshemmere sammenlignet med LinkLube All-Weather. Den høye vokskonsentrasjonen gjør LinkLube våt mye roligere og jevnere, mens den også varer mye lenger enn LinkLube All-Weather på lange turer under de våteste forholdene.TEST, TEST og TEST IGJEN ...LinkLube Wet er utviklet over tre år og har blitt slått og slått i form av noen av verdens beste EWS-, XC-, Road- og Cyclocross-ryttere gjennom en prosess med prototype, test, kritikk, forbedring, gjenta.Utenfor racing ble mange testritt gjennomført ved hjelp av eBikes, hvor kjeder er under ekstreme dreiemoment i lange perioder. Hvis du kombinerer dette konstante dreiemomentet med knusende gjørme og sølepytter, sliping av bratte bakker, rask nedstigning - gjenta deretter på løkken til batteriet dør - du har fått deg den perfekte testkjeden for kjedesmør (som sa at testing av kjedesmør var kjedelig!).APPLIKASJON1) Avfett alltid drivverket helt før du smører på nytt. For best resultat, bruk Peaty's Drivetrain Degreaser.2) Forsikre deg om at du vasker kjedet grundig med rent vann etter avfetting (avfettingsmiddel er tross alt designet for å spise kjedeolje).3) Fjern så mye vann som mulig fra kjedet.4) Gi flasken en god risting.5) Påfør smøren mens du sykler kjedet bakover (eBikes må tråkkes fremover i et stativ), slik at hvert ledd er tilstrekkelig dekket.6) Fortsett å sykle kjettingen i omtrent 10 sekunder for å hjelpe smøremassen å jobbe seg inn i kjeden din.7) Tørk bort alt overflødig smør fra kjedet med en ren klut.